Ponieważ zakres prac obejmował nie tylko stronę elektroakustyczną, powołano do życia konsorcjum, którego liderem została ESS Audio.
Współpracowały z nią trzy firmy - Prolight sp. z o.o., BSC Bezpieczne Podesty i Systemy Sceniczne oraz AWACO Project sp. z o.o.
Prace trwały od października 2013 do stycznia 2014 roku, zgodnie z ustaleniami projektowymi
Główne nagłośnienie sali widowiskowej, zaprojektowane i zainstalowane pod "dowództwem" Pawła Letnianczyna, stanowią cztery zestawy głośnikowe JBL STX835, zawieszone w dwóch gronach po obu stronach wnęki scenicznej, pionowo jeden nad drugim. Wsparcie niskotonowe zapewniają im dwa subwoofery JBL PRX718XLF. Uzupełnienie stanowią dwa pasywne zestawy głośnikowe JBL AC15 oraz, również dwa, aktywne JBL PRX615M, wykorzystywane m.in. w roli monitorów podłogowych.
Siłę napędową zestawów pasywnych, a także subwooferów, stanowią wzmacniacze Crown - pojedynczy XTi1002 i po dwa XTi 6002 oraz XTi 2002.
Miks sygnałów ze sceny powstaje przy użyciu konsolety Soundcraft Si Expression 3, uzupełnionego Mini Stage Boxem 32, z 32 wlotami i 8 wylotami analogowymi oraz 8 wyjściami AES/EBU. Mikser został wyposażony ponadto w kartę MADI.
Klub Garnizonowy Warszawa-Wesoła prowadzi szeroko rozumianą działalność kulturalną, o zróżnicowanym charakterze, w związku z czym zaopatrzono go też w pokaźny zestaw mikrofonów - zarówno przewodowych, jak i wireless - i systemów bezprzewodowych, przede wszystkim Shure, ale także AKG i AT.
Oprócz tego do Wesołej trafiło 8 di-boxów dbx dB-12, 2 odtwarzacze CD Tascama i przenośny rejestrator cyfrowy tego samego producenta.
Jeśli chodzi o nagłośnienie kinowe, to tworzą je 3 głośniki zaekranowe JBL ScreenArray 3732, tuzin głośników surroundowych JBL 8340A oraz subbas JBL 4642A. Dostarczaniem sygnałów zajmuje się zestaw 6 wzmacniaczy Crown DSi 2000.
Także wspomniane na początku firmy partnerskie rzetelnie wywiązały się ze zobowiązań, wykonując instalacje wedle swoich specjalności - oświetlenie, mechanikę sceny oraz instalację kinotechniczną.