Seria Lone Pine (LP-6 i LP-8)
Transparentne brzmienie
Seria Lone Pine została zaprojektowana, aby pomóc Ci w usłyszeniu każdego, nawet najmniejszego detalu brzmieniowego w twoim miksie.
Cel ten został osiągnięty, dzięki uzyskaniu nadzwyczaj dokładnej odpowiedzi częstotliwościowej. Z łatwością usłyszysz każdy element swojego miksu. Nic nie jest sztucznie wzmocnione lub nienaturalnie skompresowane, aby ukryć błędy lub poprawić brzmienie.
Korzystając z monitorów LP-6 lub LP-8, możesz tworzyć swój miks ze znacznie większą pewnością siebie, jednocześnie wiedząc, że zawsze będzie brzmiał dokładnie tak jak tego chcesz.
*Zmierzone z odległości 8 metrów oraz przy wartości 0.4 Vrms, znormalizowane do .4 Vrms/1 m. Pomiary zostały wykonane w komorze bezechowej, przez firmę Pro Sound Testing.
Trójwymiarowe obrazowanie falowodu
Falowód, wykorzystywany w monitorach Kali Audio serii Lone Pine, pozwala Ci usłyszeć nawet najmniejsze detale przestrzenne oraz scenę dźwiękową, która jest znacznie głębsza, niż przestrzeń między samymi głośnikami.
Wysoki zakres dynamiczny, niewielkie zniekształcenia
Dwuwarstwowy, wielkomembranowy głośnik pozwala uzyskać nadzwyczaj czyste brzmienie, pozbawione jakichkolwiek zniekształceń.
Niski poziom hałasu otworu bass-reflex
LP-6 oraz LP-8 posiadają krystalicznie czysty bas z mocnym „punchem”, jednocześnie zachowując niewielki poziom hałasu portu bass-reflex.
Wysoka wydajność
Generowany ciągły poziom mocy wyjściowej sprawia, że monitory serii LP posiadają minimum 20 dB headroomu w miejscu odsłuchu. LP-6 mają wystarczającą moc w przypadku odsłuchu przez 1-2 osoby, natomiast LP-8 ze spokojem poradzą sobie nawet z większą liczbą słuchaczy.
Obszerny headroom z łatwością dostarczy zakres dynamiczny, który poradzi sobie nawet z głośnymi miksami, gwarantując, że zabrzmią czysto i dokładnie.
Częstotliwości basowe serii LP są wytwarzane przez znacznie większe magnesy oraz cewki niż w innych, porównywalnych monitorach studyjnych. Dostarczają one niezwykle dokładną odpowiedź basową, dzięki temu możesz z jeszcze większą precyzją opanować dolne pasmo swojego miksu.
Łatwość w użyciu
Kontrola Boundary EQ
Miejsce ustawienia głośnika ma drastyczny wpływ na jego odpowiedź częstotliwościową. Monitor studyjny, ustawiony zaraz przy ścianie bądź na biurku, zabrzmi inaczej niż gdyby został ustawiony na statywie, nawet w odpowiednio zaadaptowanym pomieszczeniu. Twarde powierzchnie, takie jak ściany, biurka czy miksery potrafią w diametralny sposób zmienić odpowiedź częstotliwościową niskiego pasma, co powoduje pogorszenie klarowności brzmienia.
Na szczęście, większość problemów w typowych ustawieniach można w łatwy sposób przewidzieć oraz skorygować.
Zespół inżynierski firmy Kali dokonał strojenia w The Village Studios, w Los Angeles i zaprojektował system Boundary EQ, aby pomóc Tobie w uzyskaniu optymalnego brzmienia, niezależnie od miejsca ustawienia głośnika. W połączeniu z możliwością obcięcia/podbicia pasma niskiego lub wysokiego, możesz mieć pewność, że Twoje monitory zawsze zabrzmią najlepiej jak mogą, bez znaczenia w jakim pomieszczeniu będziesz miksował.
Łatwość w podłączeniu
Oba modele serii Lone Pine posiadają symetryczne wejścia XLR i TRS oraz niesymetryczne wejście typu RCA.
Na wejściu RCA można ustawić poziom czułości -10 dBu, w przypadku gdy pracujesz ze sprzętem typu konsumerskiego, takiego jak wyjście jack'owe laptopa lub smartfona.
Wzmacniacz klasy D
Zintegrowany wzmacniacz klasy D dostarcza czystą, niezawodną moc, specjalnie zoptymalizowany pod głośnik używany w monitorach Lone Pine.
Oba modele wykorzystują moc 40W do zasilania 1" głośnika wysokotonowego. Dodatkowo, model LP-6 wykorzystuje 40W aby zasilić 6.5 calowy woofer, z kolei model wzmacniacz modelu LP-8 generuje 60W do zasilania 8 calowego głośnika szerokopasmowego.
Ustawienia Boundary EQ
Wolna przestrzeń Na biurku, z dala od ściany Na statywach, blisko (w odległości 0.5 metra) od ściany Na biurku, blisko ściany Na statywach, przy ścianie Na biurku, przy ścianie Na Meter Bridge'u Zamontowane na ścianie |
Specyfikacja
Pełna specyfikacja
LP-6 | LP-8 | |
Aktywne: | Tak | Tak |
Klasa wzmacniacza: | D | D |
Konfiguracja mocy | Bi-Amp | Bi-Amp |
Moc sekcji niskotonowej | 40W | 60W |
Moc sekcji wysokotonowej | 40W | 40W |
Łączna moc: | 80W | 100W |
Głośnik niskotonowy | 6.5" woofer | 8" woofer |
Głośnik wysokotonowy | 1" głośnik z miękką kopułką | 1" głośnik z miękką kopułką |
Odpowiedź częstotliwościowa: (-10 dB) |
39 Hz - 25 kHz | 37 Hz - 25 kHz |
Zakres częstotliwości: (+/-3 dB) |
47 Hz - 21 kHz | 45 Hz - 21 kHz |
Crossover: | 1.5 kHz | 1.8 kHz |
Odległość odsłuchu: (ciągłe 85 dB, 20 dB headroomu) |
2.2 metry | 2.8 metrów |
Maksymalny poziom SPL: | 112 dB | 114dB |
Współczynnik THD (94 dB @ 1M): |
<3% 80 Hz - 1.7 kHz <2.5% 80 Hz - 400 Hz |
<2% powyżej 1.7 kHz <1.5% powyżej 400 Hz |
Wejścia niesymetryczne | 1 x RCA | |
Wejścia symetryczne | 1 x TRS 1 x XLR |
|
Czułość wejść TRS/XLR | +4 dB | |
Czułość wejścia RCA | -10 dB | |
Trim niskich częstotliwości | -2 db, +/-0 dB, +2 dB | |
Trim wysokich częstotliwości | -2 db, +/-0 dB, +2 dB | |
Ustawienia Boundary EQ: | Wolna przestrzeń (Na statywach, z dala od ściany) Na statywach, w odległości 0.5 metra od ściany Na statywach, przy ścianie Meter Bridge Zamontowane na ścianie Na biurku, z dala od ściany Na biurku, w odległości 0.5 metra od ściany Na biurku, przy ścianie |
|
Obudowa: | Z otworem bass-reflex z przodu | |
Wysokość: | 35.9 cm | 41.9 cm |
Szerokość: | 22.2 cm | 25.4 cm |
Głębokość: | 26 cm | 28.6 cm |
Masa produktu | 7.01 kg | 9 kg |
Waga wysyłkowa | 8.16 kg | 10.2kg |
Zachęcamy do umieszczenia nowości na Państwa stronach internetowych.
Informujemy również, że w/w produkty będą rozprowadzane na zasadzie dystrybucji selektywnej. Tak, aby zapewnić klientowi maksimum korzyści płynących z umiejętności technicznych sprzedawców, warunków odsłuchu i możliwości porównania z innym wiodącymi markami.