Cranborne Audio 500R8
Centralny punkt nowoczesnego studia. To interfejs audio USB z 28 wejściami i 30 wyjściami, który łączy w sobie rack formatu 500 i najwyższej klasy konwersję A/D i D/A ze wszystkimi połączeniami wymaganymi w nowoczesnym profesjonalnym i domowym studiu.

500R8 zawiera rozwiązania, których potrzebujesz do zbudowania wymarzonego studia, takie jak 8-kanałowy mikser sumujący z wysokim headroomem, kompleksowy kontroler monitorów z funkcją talkback, 16-wejściowy i 16-wyjściowy interfejs ADAT, a także analogowy bezlatencyjny mikser odsłuchu z wyjściami słuchawkowymi o wysokiej mocy.
To, co najlepsze z analogu
Korzystając z ogromnego i stale rosnącego rynku formatu 500, możesz skonfigurować swój 500R8 tak, aby odpowiadał Twoim gustom w kwestii analogowego brzmienia. Instalując swoje ulubione moduły serii 500 w 8 dostępnych gniazdach formatu 500, możesz stworzyć swój ostateczny analogowy tor sygnałowy, który możesz nagrywać wielościeżkowo bezpośrednio w swoim DAW.
Wypełnij 500R8 przedwzmacniaczami vintage do nagrywania perkusji. Możesz też wybrać czyste i nieskazitelne przedwzmacniacze do nagrywania smyczków. Dodaj do 500R8 moduły przedwzmacniacza, korektora i kompresora, aby stworzyć własne, niestandardowe, analogowe channel stripy. Możliwości są nieograniczone, a każdy 500R8 pozwoli osiągnąć brzmienie, którego oczekujesz.
Integracja modułów formatu 500 z Twoim workflow nie kończy się po nagraniu.
To, co najlepsze z cyfry

Interfejs audio USB
500R8 jest w pełni zgodny z zarówno z systemem macOS, ale posiada również lekki panel sterowania dla komputerów z systemem Windows, który pochłania minimalną ilość zasobów procesora, aby zapewnić Ci więcej mocy dla wtyczek w sesji DAW. Podłącz 500R8 do swojego komputera, a Twój DAW zobaczy pełny interfejs audio USB z 28 wejściami i 30 wyjściami. 500R8 zawiera również pełny zestaw 5-pinowych wejść/wyjść MIDI, wejść/wyjść ADAT, wejść/wyjść Word Clock przez BNC oraz wejść/wyjść S/PDIF, aby zapewnić pełną łączność ze studiem cyfrowym.
Kontroler monitorów
Oprócz płynnego przełączania głośników między obydwoma zestawami monitorów studyjnych, dostępny jest przycisk Mono, który sumuje kanały LR w celu sprawdzenia zgodności mono, przełącznik DIM, który zmniejsza głośność głośników o 12 dB, aby umożliwić swobodną rozmowę podczas nagrań oraz przełącznik wyciszania głośników, gdy nagrywasz za pomocą słuchawek.
Mikser sumujący
Bezlatencyjny mikser odsłuchu

Wyposażony w C.A.S.T.
500R8 ma 4 porty C.A.S.T. IN, które umożliwiają podłączenie urządzeń obsługujących C.A.S.T. (takich jak Cranborne Audio N22 i N22H) i przenoszenie wejść/wyjść w dowolne miejsce w studiu.
Zaprojektowano i skonstruowano w Wielkiej Brytanii
Główne cechy Cranborne Audio 500R8
- Interfejs audio USB 2.0 28 wejść/30 wyjść
- Interfejs USB 2.0 o niskim opóźnieniu, wysokiej stabilności i kompatybilności z komputerami PC i macOS.
- ADAT I/O (16/16 kanałów @ 44,1/48 kHz, 8/8 kanałów @ 88,2/96 kHz)
- S/PDIF I/O
- 5-pinowe MIDI I/O
- Najwyższej klasy konwersja A/D-D/A
- Zakres dynamiki: 121 dB A-ważone, metoda AES17, 20 Hz - 20 kHz
- Pasmo przenoszenia: -1 dB, 2,2 Hz do >80 kHz
- THD+N: <0,00032% (-110 dB) @ -4 dBFS, 20 Hz - 40 kHz, 1 kHz, A-ważone
- Maksymalny poziom wejścia/wyjścia: +24 dBu
- Wewnętrzny referencyjny zegar
- Możliwość pracy z częstotliwościami 44,1, 48, 88,2, 96, 176,4 i 192 kHz
- <0,5 ps jittera
- Dedykowane wejście i wyjście Word Clock przez złącze BNC
- Opcje synchronizacji zewnętrznej przy użyciu Word Clock BNC lub ADAT
- Kontroler monitora z funkcją talkback
- Przełączanie głośników A/B, kontrola mono, dimming, wyciszanie i 28-segmentowy miernik szczytowy
- Dedykowane wejście talkback z zasilaniem fantomowym, aktywacją push-to-talk i automatycznym kierowaniem do wszystkich słuchawek i urządzeń C.A.S.T.
- Łatwo dostępne podświetlane elementy sterujące na przednim panelu dla wszystkich funkcji kontrolera monitora.
- Analogowy mikser sumujący
- 8-kanałowy analogowy mikser sumujący z headroomem +26,5 dBu i zbalansowanymi wyjściami jack 1/4"
- Port łącza C.A.S.T. do zwiększenia miksera sumującego do 16 kanałów przy użyciu kolejnego Cranborne Audio 500ADAT lub 500R8
- Bezlatencyjny mikser odsłuchu
- Analogowy bezlatencyjny mikser odsłuchu z fizycznymi elementami sterującymi poziomem/panoramą na kanał i elementami sterującymi wejścia AUX
- 2 wyjścia słuchawkowe o dużej mocy z niezależnymi elementami sterującymi balansem sygnałów i ich poziomem
- Referencyjnej jakości wyjścia słuchawkowe
- THD+N: <0,0006% (-104,4 dB) przy 20 dBu, 1 kHz, A-ważone, obciążenie 300 Ω
- Moc wyjściowa (1 kHz): 250 mW x 2 przy 600 Ω, 650 mW x 2 przy 220 Ω, 1,21 W x 2 przy 100 Ω, 500 mW x 2 przy 32 Ω
- Pasmo przenoszenia: -1 dB, <1 Hz do >70 kHz
- Wysokoprądowa 8-slotowa obudowa serii 500
- Prąd 250 mA na gniazdo z dostępnymi 2A łącznie dla wszystkich gniazd
- Wejścia XLR, wyjścia liniowe XLR oraz złącza insert TRS (przed ADC) na każde gniazdo serii 500
- Opcje przełączania źródła modułu do wysyłania sygnału analogowego, USB lub zewnętrznego sygnału C.A.S.T. przez Twoje ulubione moduły serii 500
- Przełączniki obejścia modułu na gniazdo umożliwiające używanie 500ADAT bez włożonych modułów serii 500.
- Kompatybilność z C.A.S.T.
- Porty C.A.S.T. na kanał do przenoszenia analogowych wejść/wyjść w studiu przy użyciu pasywnych lub aktywnych breakout boxów C.A.S.T. za pośrednictwem standardowych ekranowanych kabli Cat 5e, Cat 6 lub Cat 7.
- Zgodność ze wszystkimi urządzeniami wyposażonymi w C.A.S.T. firmy Cranbore Audio, w tym N22, N22H, Camden EC1 i Camden EC2.
- Zewnętrzny zasilacz 24 V, 5 A z blokadą
- Zewnętrzny zasilacz zapewniający lepszą wydajność dźwięku analogowego i odprowadzanie ciepła.
- Zaprojektowano i skonstruowano w Wielkiej Brytanii
- Każdy 500R8 jest dokładnie testowany przez zespół oddanych inżynierów, aby zapewnić niezawodność i spójność.
