Cranborne Audio
Brick Lane 500

Rewolucyjna architektura
Kompresja modalna: Silnik transformacji dźwiękowej
- VELVET - muzykalność kojarzona z vintage’owymi kompresorami Vari-Mu z kompresją inspirowaną rozwiązaniami lampowymi. Ten styl kompresji oferuje płynną, organiczną kontrolę dynamiki z ciepłem tonalnym i charakterem vintage.
-
FLOAT – kompresja inspirowana procesorami opto z umiarkowaną transparentnością i delikatnym efektem „falowania” dźwięku
-
SMASH - dominacja transjentów znana z urządzeń FET z agresywną redukcją dynamiki, potężnym punchem i zmianami w brzmieniu
-
TAME - precyzyjne zarządzanie transjentami z ultraszybką, transparentną kontrolą i chirurgiczną precyzją dynamiki.
-
GLUE - sklej wszystkie elementy swojego miksu za pomocą tego trybu, aby uzyskać delikatną kompresję w stylu znanym z popularnych „bus kompresorów”.
-
POLISH - Najwyższej klasy limiter w masteringowym stylu z najczystszym, najszybszym limiterem analogowym z naszą technologią „Analogue-Lookahead”.

Kameleon kompresji: metamorfoza modalna
Każdy tryb skutecznie przebudowuje twoją krosownicę i zapewnia zupełnie inny styl kompresji, charakteryzując się unikalnym zachowaniem kompresji, która fundamentalnie zmienia zachowanie urządzenia.
Dodatkowy parametr „Stress” staje się kameleonem, radykalnie zmieniając swój charakter harmoniczny i profil nasycenia w każdym trybie. Dodaje subtelne lampowe ciepło w VELVET, staje się bestią niszczącą transjenty w SMASH, środkiem do sklejania miksu w GLUE i dodatkowym elementem podnoszenia poziomu głośności i limitingu w POLISH. To nie jest tylko funkcja — to rzeźbiarz dźwięku, który na nowo definiuje kompresję jako kreatywne narzędzie do projektowania i miksowania dźwięku.
Kluczowe innowacje technologiczne
- Kompresja PWM dla najwyższej kompresji analogowej
- Czyste przetwarzanie sygnału analogowego PWM (modulacja szerokości impulsu)
- Minimalizuje niepożądane artefakty kompresji i zniekształcenia
- Nieskończona kontrola obwiedni kompresji i balistyki
- Własna architektura kompresji modalnej
- Sześć różnych trybów kompresji - VELVET, FLOAT, SMASH, TAME, GLUE, POLISH
- Pełna kontrola trybu kompresji i obwiedni od ultraszybkiego ograniczania do łagodniejszych i wolniejszych stylów kompresji
- Technologia Analogue Lookahead
- Predykcyjne wykrywanie napięcia ćwierćfalowego zapewnia zaawansowany mechanizm przewidywania transjentów
- Umożliwia kontrolę dynamiki z zerowym opóźnieniem
- Zapobiega clipowaniu konwerterów z chirurgiczną precyzją
- Wyłącznie w trybie POLISH dla najwyższej klasy masteringowemu limitowaniu
- Transient Harmonic Saturation
- Oddzielny parametr „Stress” umożliwia zniuansowe zabarwienie dźwięku dla każdego trybu kompresji
- Przekształca kompresję w kreatywny instrument
- W pełni analogowa ścieżka sygnału
- Czyste przetwarzanie PWM
- 100% integralność sygnału analogowego bez konwersji cyfrowej


Stereo-Link przez OPTOSYNC
Dzięki OPTOSYNC wszystkie elementy sterujące są synchronizowane z lewej jednostki do prawej bez kabli lub wewnętrznych mocowań.
Przełącz OPTOSYNC dla wszystkich jednostek podrzędnych na ON, a wszystkie elementy sterujące zsynchronizują się z jednostką główną bezprzewodowo za pomocą diody LED i komunikacji optycznej.
Możesz również użyć OPTOSYNC do połączenia wielu jednostek w celu zastosowania tego samego brzmienia we wszystkich kanałach sumatora lub wielokanałowych miksach przestrzennych.
Solidna konstrukcja przemysłowa i automatyczna kalibracja
Precyzja inżynierii spotyka się z muzyczną intuicją
Zdefiniuj na nowo swoje podejście do przetwarzania dynamicznego dzięki Brick Lane 500 — gdzie innowacja technologiczna spotyka się z muzyczną ekspresją.
Główne cechy Cranborne Audio Brick Lane 500
- Kompresor PWM serii 500 starannie opracowany przez zespół Cranborne Audio w Wielkiej Brytanii
- Niestandardowy obwód kompresji PWM i unikalna kontrola „Stress” dla wzbogacania harmonicznie efektów kompresji
- 6 trybów kompresji - Velvet, Float, Smash, Tame, Glue i Polish ustawia współczynnik kompresji, krzywą zadziałania, styl kompresji i szybkość zmiany kompresji.
- Kontrola progu zadziałania i zmienne zakresy kontroli Attack i Release (zmieniane dla każdego trybu)
- 12-segmentowy miernik poziomu LED i 12-segmentowy miernik redukcji wzmocnienia LED
- 4 tryby sidechain HPF do wyboru - WYŁ., 60 Hz, 100 Hz, 200 Hz
- ±20 dB Poziom wzmocnienia wejścia i wyjścia/Make-up w celu dostosowania charakteru kompresji i nasycenia źródła
- Bezprzewodowa komunikacja OptoSync między modułami w celu zapewnienia powiązanych kontroli podczas pracy stereo
- Gniazdo TRS ⅛” do łączenia niesąsiadujących ze sobą modułów
- Automatyczna kalibracja obwodu dla idealnego dopasowania stereo między wszystkimi modułami
- Przełączanie True-bypass IN/OUT z trybami całkowitego lub końcowego trimu wejścia dostępnymi na przełączniku DIP
- Schodkowa regulacja potencjometrów na panelu przednim dla szybkiego przywoływania i precyzyjnej pracy
