AMX ACENDO to przełomowy system all-in-one do przestrzeni biurowych zapewniający system wideokonferencyjny i bezprzewodową prezentację z dowolnego urządzenia wprost na Twój ekran zaklęte w designerski sound bar z kamerą i głośnikami JBL!
Oferuje błyskawiczny dostęp do zawartość chmury, dysku sieciowego czy USB
Zapewnia bezprzewodowo udostępniany ekran co ułatwia współpracę
AMX ACENDO jest banalnym w instalacji i użyciu i bezkonkurencyjnym cenowo systemem.
Intuicyjny interface pozwala Ci rozpocząć spotkanie lub wideokonferencje za jednym kliknięciem.
- elegancki soundbar JBL z kamerą 120°
- wbudowany system wideokonferencyjny Skype for Business oraz możliwość wgrania dowolnego innego oprogramowania wideokonferencyjnego
- prowadzenie bezprzewodowych prezentacji z dowolnego urządzenia BYOD
- przesył bluetooth
- przyłącza HDMI oraz USB
- obsługa monitorów w rozdzielczości 4K
- system rezerwacji sal przy użyciu dotykowych paneli Acendo Roombook
- wsparcie ekranów dotykowych
- integracja z kalendarzem
- wbudowane odtwarzanie plików
- banalna instalacja typu plug & play
- w zestawie pilot bezprzewodowy - równie ładny co praktyczny
- brak potrzeby wykupienia licencji
- wbudowane mikrofony
- doskonałe głośniki JBL w estetycznym soundbar'ze
Wiele czasu marnujemy przed każdym spotkaniem na:
- Lokalizację i rezerwację sali spotkań
- Włączanie i logowanie się do laptopa czy komputera
- Lokalizowanie i udostępnianie treści
- Znajdowanie pliku zaproszenia i dołączanie do konferencji internetowej
- Oczekiwanie gdy przedłuża się spotkanie, mimo że jego czas już upłynął
Zmarnowany czas to duży spadek produktywności i rentowności:
- Opóźnienia od 5 do 10 minut każdego spotkania, podczas przygotowania i konfiguracji to ogromne straty dla firm i niepotrzebne nerwy
ACENDO VIBE
Głównym i najbardziej widocznym elementem systemu ACENDO jest soundbar z wbudowaną kamerą ACV-5100 do wideokonferencji (lub bez ACV-2100).Acendo Vibe oferuje:
- doskonałej jakości dźwięk od JBL do odtwarzania rozmów wideokonferencyjnych, jako system głośnomówiący telefonu lub po prostu muzyki
- wbudowane mikrofony znakomicie zbierające głos każdej osoby w sali
- kamerę wideokonferencyjną o kącie 120 stopni, którą można obrócić 180 stopni w celu zachowania prywatności
- zintegrowany procesor DSP z funkcją AEC eliminującą niepożądane zakłócenia
- podłączenie sygnałów HDMI, Bluetooth, Analog IN, Optical IN z przemyślanym uchylnym dostępem
- nowoczesny, elegancki design przypominający produkty hi-fi / hi-end
- dwa kolory - szary i czarny
- pilot o równie doskonałym wzornictwie z funkcjami: głośność, parowanie bluetooth, kończenia rozmowy, wyciszania, wyboru źródeł
ACENDO CORE
Niemal niewidoczny, zamknięty w aluminiowej estetycznej i małej obudowie system do nowoczesnych biur, który obsłuży każde Twoje spotkanie w sali konferencyjnej i nie tylko!Core jest prawie niewidoczny, ponieważ mieści się za wyświetlaczem wiszącym na ścianie. Core’a nie słychać, nie szumi bo jest urządzeniem bezwentylatorowym.
- zapewnia bezprzewodowe prezentacje na wyświetlaczu / monitorze z dowolnego urządzenia, dowolnej platformy
(iOS, Microsoft, Android, inne) - obsługuje AirPlay i Google Cast
- pozwala wgrać dowolny system wideokonferencyjny
- obsługuje wyświetlacze w jakości 4K
- posiada przyłącza: 6 x USB, 2 x HDMI 4K30, 2 x Ethernet, Analog Audio IN/OUT,
Rozwiązuje problemy inżyniera IT zapewniając:
- Ekonomiczne rozwiązanie, „łatwo kupić, łatwo wdrożyć”
- Bez dodatkowych aplikacji, działa po konfiguracji przez dział IT
- Prosty dla użytkownika, minimalizuje wezwania wsparcia działu IT
Cechy | Korzyści |
Proste i intuicyjne planowanie spotkania na ekranie. | W skrócie, użytkownicy spotkania mogą zobaczyć status pokoju, zarezerwować pokój lub zlokalizować i zarezerwować pokój w pobliżu. |
Bezprzewodowe udostępnianie ekranu. | Użytkownicy mogą w łatwy sposób udostępniać treści z urządzenia. |
Powiadomienie o zakończeniu spotkania. | Spotkania rozpoczynają się o czasie, ponieważ poprzednie spotkanie zakończyło się na czas. |
Dołączenie do spotkania SKYPE jednym kliknięciem. | Użytkownicy mogą szybko rozpocząć konferencję internetową bez szukania linku z zaproszeniem na spotkanie. |
Wbudowane przeglądarki dokumentów. | Użytkownicy mogą prezentować treści bez przynoszenia swoich urządzeń na spotkanie. |
Obsługa dysków sieciowych. | Użytkownicy mogą szybko zalogować się do domeny korporacyjnej i udostępnić zawartość w swojej sieci. |
Uwierzytelnianie Active Directory. | Administratorzy mogą wymagać uwierzytelniania, aby zapewnić bezpieczny dostęp do sieci. |
ACENDO BOOK
Planowanie miejsca spotkania, upraszcza jego organizację i jest doceniane szczególnie przez zapracowanych specjalistów, jednocześnie pomaga kierownictwu IT w maksymalnym wykorzystaniu cen.
Planowanie umożliwia większą efektywność współpracy:
- Użytkownik dostaje możliwość rezerwacji na żądanie i z wyprzedzeniem
- Nie marnuje cennego czasu na szukanie wolnego miejsca na spotkanie
Zarządzanie zapewnia dostępność zasobów i ich wykorzystanie:
- Najwyższa wydajność przejawia się uruchomieniem wszystkich zasobów w największym zapotrzebowaniu i zarządzanie nimi
- Mniejsze zamieszanie z dostępnością danej przestrzeni
Najszybsza i najbardziej przydatna funkcja planowania:
- Intuicyjny interfejs użytkownika
- Szybka rezerwacja za pomocą kilku kliknięć
- Dostęp do harmonogramu rezerwacji w ciągu 1 sekundy
Przesuń palcem po harmonogramie dnia i nadchodzących spotkaniach:
- Zaplanuj spotkanie z dowolnego urządzenia i wyświetl na panelu
- Integracja harmonogramów Acendo
- Łatwo przeglądaj dostępne pokoje, dzięki Acendo Book lub Acendo Core
Prosty do wdrożenia dla działów IT
- Bezpośrednia integracja z systemami planowania
- Obsługa serwerów proxy i niestandardowych certyfikatów bezpieczeństwa
- Zdalna aktualizacja oprogramowania
- Brak wymagań dotyczących, oprogramowania serwerowego i instalacyjnego
- Współpraca z Exchange, Office 365 oraz Google Calendar
Idealny do globalnych wdrożeń
- Spójny dla każdego systemu planowania
- Można dostosować logo i wybrać jeden z 16 języków
Elegancki wygląd przemysłowy
- Niezwykle cienki profil
- Montaż w różnych miejscach:
Gładkie powierzchnie: szkło, kamień
Montaż w puszce instalacyjnej
W systemie płyt kartonowo-gipsowych - Stan rezerwacji oznaczony kolorami:
Ekran i boczne diody sygnalizują zajętość sal - Szeroki kąt widzenia
- Instalacja jednym kablem, POE i dostęp do sieci LAN