"Potrzebowaliśmy czegoś, co odtworzy ten ton gitary, który wszyscy znają, i co poradzi sobie z wysokim SPL ",
– powiedział Madigan.
"Mikrofony sprawdzały się świetnie przez cały rok podczas trasy koncertowej Santany.
Madigan ma ponad 20 lat doświadczenia w miksowaniu wydarzeń na żywo i nagrywaniu w studio, pracując z takimi znakomitościami jak Crosby, Stills and Nash, Neil Young, Ray LaMontagne, David Gilmour, Smashing Pumpkins, Lucinda Williams, Phil Lesh, Eels, Lana Del Rey i wielu innych artystów.
"Jesteśmy zaszczyceni i pokorni, że nasze mikrofony zostały wybrane, aby uchwycić ikoniczne brzmienie gitary i wokal Santany na scenie",
– powiedział Martin Seidl, dyrektor generalny Austrian Audio. "Jako fani kochamy jego muzykę, a jako producenci mikrofonów kochamy to, że możemy pomóc dostarczyć jego muzykę jego fanom".
Wywiad z Kevinem Madiganem (FOH Carlos Santana):
Jakie były najbardziej poruszające lub interesujące momenty lub projekty w Twojej dotychczasowej karierze?
Miałem wielkie szczęście pracować z kilkoma legendarnymi artystami - Santana, Crosby, Stills, Nash i Young, David Gilmour. Ostatnio pracuję z Mannym Marroquinem miksując w Atmos w studio dla wielu artystów. Właśnie ukończyliśmy ścieżkę dźwiękową Black Panther-Wakanda Forever, w tym kilka utworów Rihanny.
Jak doszło do pierwszego kontaktu z produktami Austrian Audio?
Rob Mailman z Sound Image przedstawił mnie na początku, potem rozmawiałem z Jackiem Kelly z Group One, który dystrybuuje Austrian Audio w USA, aby wypróbować kilka mikrofonów.
Jakich produktów Austrian Audio obecnie używasz i do jakich zastosowań?
W tej chwili korzystam z dwóch mikrofonów OC818 na gitarze Carlosa i jednego OC707 dla wokalu Carlosa.
Co najbardziej podoba Ci się w produktach Austrian Audio, których używałeś do tej pory?
Jestem bardzo zadowolony z czystości reprodukcji dźwięku, szczególnie w przypadku OC818.
Austrian Audio OC818 oferuje wybór spośród czterech charakterystyk oraz jedną dodatkową, którą możemy sobie indywidualnie zaprogramować!
Ponadto OC818 posiada trzy przełączalne analogowe filtry dolnozaporowe, tłumiki 0, -10, -20dB, wyposażony jest uchwyt antywstrząsowy, a maksymalny poziom SPL jaki jest w stanie przetwarzać bez zniekształceń kształtuje się na poziomie 144dB.
To jednak nie koniec! Austrian Audio OC818 pozwala na łączenie się poprzez opcjonalny sterownik Bluetooth OCR8 z dedykowaną aplikacją np. w celu wgrania własnej, wcześniej stworzonej, dowolnej charakterystyki kierunkowej do mikrofonu, a także obsługi przełączników padów i filtrów!
Wszystko to przy zachowaniu całkowicie analogowej pracy mikrofonu. Aplikacja dodatkowo daje możliwość monitorowania i logowania przesterowania sygnału.Dodatkowe złącze mini XLR to drugie wyjście audio, które daje możliwość na pracę w trybie Dual Channel - nagrywając niezależnie sygnał z obu membran mikrofonu.
Darmowa wtyczka VST Polardesigner pozwala wtedy na, niespotykaną gdzie indziej, możliwość kontroli charakterystyki kierunkowej, w różny sposób dla różnych pasm częstotliwości!
OC707 to wytrzymały mikrofon wokalny z odlewanym korpusem i technologią pojemnościową dla doskonałego dźwięku na scenie.
Opracowany i skonstruowany w Wiedniu, OC707 zawiera małomembranową kapsułę pojemnościową z charakterystyką częstotliwościową zoptymalizowaną dla ludzkiego głosu.
Kapsuła jest wykonywana ręcznie w zakładach Austrian Audio w Wiedniu.
Połączenie niskiego szumu własnego (19 dB SPL) i wysokiego poziomu ciśnienia akustycznego (150 dB SPL) skutkuje imponującym zakresem dynamiki, tworząc mikrofon wokalny, który posiada wszystkie ważne cechy mikrofonu studyjnego, ale może wytrzymać rygory codziennego użytku scenicznego.